
Generelle betingelser for deltagelse i
kurser og uddannelsesforløb hos
Center for Beredskabspsykologi ApS
-
Tilmelding sker som udgangspunkt elektronisk via www.beredskabspsykologi.dk.
-
Når Center for Beredskabspsykologi ApS har bekræftet tilmeldingen via e-mail, er tilmeldingen bindende.
-
Skulle der opstå et behov for at annullere en bekræftet tilmelding, skal dette ske skriftligt til mail@beredskabspsykologi.dk.
-
Ved annullering af en bekræftet tilmelding mere end 6 uger før første dag i arrangementet, opkræves der udelukkende et administrationsgebyr på 500,- kr. + moms.
-
Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 6 uger og mere end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves der 50 % af den samlede kursuspris. Beløbet tillægges moms.
-
Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves den fulde kursuspris. Beløbet tillægges moms.
-
Ovenstående betingelser gælder pr. 1. januar 2018.