Generelle betingelser for deltagelse i
kurser og uddannelsesforløb hos
Center for Beredskabspsykologi ApS

  1. Tilmelding sker som udgangspunkt elektronisk via www.beredskabspsykologi.dk.
     

  2. Når Center for Beredskabspsykologi ApS har bekræftet tilmeldingen via e-mail, er tilmeldingen bindende.
     

  3. Skulle der opstå et behov for at annullere en bekræftet tilmelding, skal dette ske skriftligt til mail@beredskabspsykologi.dk.
     

  4. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mere end 6 uger før første dag i arrangementet, opkræves der udelukkende et administrationsgebyr på 500,- kr. + moms.
     

  5. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 6 uger og mere end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves der 50 % af den samlede kursuspris. Beløbet tillægges moms.
     

  6. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves den fulde kursuspris. Beløbet tillægges moms.
     

  7. Ovenstående betingelser gælder pr. 1. januar 2018.