Generelle betingelser for deltagelse i
kurser og uddannelsesforløb hos
Center for Beredskabspsykologi ApS

  1. Tilmelding sker som udgangspunkt elektronisk via www.beredskabspsykologi.dk.
     

  2. Når Center for Beredskabspsykologi ApS har bekræftet tilmeldingen via e-mail, er tilmeldingen bindende.
     

  3. Skulle der opstå et behov for at annullere en bekræftet tilmelding, skal dette ske skriftligt til mail@beredskabspsykologi.dk.
     

  4. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mere end 6 uger før første dag i arrangementet, opkræves der udelukkende et administrationsgebyr på 500,- kr. + moms.
     

  5. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 6 uger og mere end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves der 50 % af den samlede kursuspris. Beløbet tillægges moms.
     

  6. Ved annullering af en bekræftet tilmelding mindre end 4 uger før første dag i arrangementet, opkræves den fulde kursuspris. Beløbet tillægges moms.
     

  7. Ovenstående betingelser gælder pr. 1. januar 2018. 

Center for Beredskabspsykologi ApS 


Hovedgaden 55 C, 1.

2970 Hørsholm 

KontorH

6133 7184

6133 7140

Mandag - fredag
kl. 08.00 - 16.00

  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon
  • facebook

© 2018

Center for Beredskabspsykologi ApS

 

CVR 37837407